До уваги громадян!
Для отримання певних адміністративних і соціальних послуг в органах державної влади (пенсійний фонд, податкова служба, соціальний захист, банківські установи) необхідно надати паспорт громадянина України та документ про зареєстроване місце проживання, а саме Витяг з реєстру територіальної громади.
Отримати витяг можна таким чином:
• звернутися до органу реєстрації або до ЦНАПу;
• отримати витяг у мобільному застосунку або на порталі “Дія”.
Важливо! Що витяги з реєстру територіальної громади, отримані в паперовій формі (через ЦНАП) або електронній (через Портал “Дія”), мають однакову юридичну силу!!!!!
Слід також мати на увазі, що штамп про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання в паспорті громадянина України у формі книжечки більше не проставляється, підтвердженням місця проживання/реєстрації особи є витяг з QR-кодом.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)