Великобірківська громада

Тернопільська область, Тернопільський район

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 14.03.2025 09:38
Кількість переглядів: 40

Фото без опису

Додаток 2

до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля

                        Дата:                              

(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)

 

 Реєстраційний номер 11946

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

 

 

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОСПТОВАРИ" 14041623

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 46001, Тернопільська обл., місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ ЗАМКОВА, будинок 14,

КАБІНЕТ 420 380680334665

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Розробка Мало-Ходачківського родовища суглинків. Корисною копалиною є палево-жовті, жовто-бурі та жовто-сірі суглинки четвертинного віку. Площа родовища - 10,96 га.

Технічна альтернатива 1.

Розробка суглинків проводитиметься екскаватором. Передбачається транспортна система розробки відкритим способом із застосуванням автомобільного транспорту та розміщенням розкривних порід у внутрішніх відвалах.

Технічна альтернатива 2.

Розробка суглинків відкритим способом із застосуванням скрепера, який розробляє і транспортує корисну копалину в бурт, а із бурта бульдозер переміщає сировину в живильник цегельного заводу. Застосування даного методу є недоцільним у зв’язку з великими затратами.

 
  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Тернопільська обл. Тернопільський р-н Малий Ходачків західна околиця с. Малий Ходачків

    1. Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

 

Великобірківська селищна територіальна громада

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

 

Тернопільська обл. Тернопільський р-н Малий Ходачків західна околиця с. Малий Ходачків.

 

Планована діяльність буде здійснюватись на Мало-Ходачківському родовищі суглинків, яке знаходиться на західній околиці с. Малий Ходачків Тернопільського району Тернопільської області.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Тернопільська обл. Тернопільський р-н .

Місце провадження планованої діяльності територіально прикріплене до місця розташування розвіданого Мало-Ходачківського родовища суглинків та обмежене в розмірі площею наявних розвіданих запасів корисної копалини. Відповідно територіальна альтернатива не розглядалася.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

 

Здійснення діяльності з видобутку суглинків для виробництва цегли повнотілої марки 75 способом пластичного формування в умовах природного сушіння сприятиме наповненню місцевого бюджету ( в т.ч. сплаті рентної плати за користування надрами) та створенню нових робочих місць для місцевого населення.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Корисною копалиною є палево-жовті, жовто-бурі та жовто-сірі суглинки четвертинного віку. Площа родовища - 10,96 га. Запаси корисних копалин затверджені протоколом ДКЗ № 3219 від 23.07.2014 р. в кількості 121,0 тис.м3, в т.ч. за категорією В – 40,0 тис.м3, за категорією С1 – 81,0 тис.м3 і умовно балансові за якістю сировини у кількості 416,0 тис.м3, в т.ч. за категорією А – 39,0 тис.м3, за категорією В – 164,0 тис.м3, за категорією С1 – 213,0 тис.м3. Балансові запаси станом на 01.01.2025 р. становлять за категоріями: В – 40,0 тис.м3, С1 – 81,0 тис.м3, В + С1 – 121,0 тис.м3 і умовно балансові за якістю сировини у кількості 416,0 тис.м3, в т.ч. за категорією А – 39,0 тис.м3, за категорією В – 164,0 тис.м3, за категорією С1 – 213,0 тис.м3. Промислові запаси складають 537,0 тис.м3. Коефіцієнт промислового розкриву – 0,334. Потужність корисної копалини від 1,1 до 3,3 м. Річна продуктивність кар’єру – 25,0 тис.м3. Режим роботи кар’єру по видобутку цілорічний, в одну зміну, термін зміни – 8 год., робочий тиждень перерваний. Режим роботи кар’єру по розкриву - сезонний, в одну зміну, термін зміни – 8 год., робочий тиждень перерваний. Середня потужність розкривних порід – 0,6 м, грунтово-рослинний шар потужністю від 0,4 до 0,7 м. Застосовується транспортна система розробки відкритим способом із застосуванням автомобільного транспорту та розміщенням розкривних порід у внутрішніх відвалах. Кар’єрний транспорт автомобільний. По контуру кар'єрного поля запланована нагірна водовідвідна канава і зумпфи. Потреба кар'єру в робочій силі складає 6 чоловік.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
 

щодо технічної альтернативи 1.

 

Екологічні та інші обмеження встановлюються згідно діючого законодавства України, включаючи Земельний кодекс України, ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про охорону земель», «Про охорону навколишнього природного середовища», ДСП «Державні санітарні правила планування і забудови населених пунктів», технічними умовами та обмеженнями: - Розробка ділянки в межах розвіданих і затверджених запасів; -Дотримання нормативного розміру санітарно-захисної зони; - Не перевищення гранично допустимих концентрацій (ГДК) шкідливих речовин в повітрі за межами санітарно-захисної зони; - Виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони надр; - Здійснення постійного контролю за технічним станом машин і механізмів; - Не перевищення допустимого рівня шуму на заселеній території; - Відновлення порушених гірничими роботами земель, їх рекультивація

щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1

щодо територіальної альтернативи 1.

 

Розробка родовища в межах розвіданих і затверджених запасів.

 

щодо територіальної альтернативи 2. не розглядається

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

У зв’язку з тим, що розширення площі ділянки та меж не планується, додаткового еколого- інженерного захисту не потрібно

щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1

щодо територіальної альтернативи 1.

Розробка родовища в межах розвіданих та затверджених запасів щодо територіальної альтернативи 2. не розглядається

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

  •  Клімат та мікроклімат – вплив від реалізації планованої діяльності не очікується; • Повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин під час розкривних робіт, видобувних робіт, розвантажувально-навантажувальних робіт, при роботі двигунів кар’єрної техніки та в процесі обслуговування. Забруднення повітря пилом. Залишкові впливи очікуються у межах допустимих; • Водне середовище – впливу на навколишнє водне середовище (підземні та поверхневі води) під час експлуатації проектованого кар’єру не очікується; • Грунт та геологічне середовище – тимчасове порушення геологічної будови ( природного рельєфу денної поверхні з утворенням кар’єрної виїмки), виїмка та переміщення розкривних порід в межах проектного
 

кар’єру. Після закінчення розробки кар’єру буде проведена рекультивація відпрацьованої ділянки під пасовище, у результаті якої буде відновлено родючість грунтів; • Рослинний та тваринний світ – реліктові рослини та рослини, що знаходяться під охороною (Червона книга) на прилеглих територіях та в межах впливу кар’єру відсутні. Залишкові впливи очікуються у межах допустимих; • Заповідні об’єкти – території ПЗФ (вищого та нижчих рангів) у межах площі проектованого кар’єру відсутні. Проект не зачіпає землі природних заповідників, національних парків або інших об'єктів Заповідного Фонду; • Культурна спадщина – вплив на культурну спадщину відсутній; • Навколишнє соціальне середовище – експлуатація проектованого кар'єру позитивно вплине на рівень зайнятості місцевого населення і промисловості району. На соціальне середовище очікується позитивний вплив; • Навколишнє техногенне середовище - впливи не очікуються.

щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1 щодо територіальної альтернативи 1.

Сфера, джерела та види можливого локального впливу на довкілля можливі на території ведення діяльності в Тернопільському районі Тернопільської області. Видобування суглинків тільки в межах відведеної земельної ділянки.

щодо територіальної альтернативи 2. не розглядалася

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

3 Видобувну промисловість Видобувну промисловість: видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;"

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» 2059-VIII від 23 травня 2017 року.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

 

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм

 

підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде - отримання висновку з оцінки впливу на довкілля для виконання особливих умов спеціального дозволу на користування надрами № 6843 від 18 лютого 2025 р. на видобування Мало- Ходачківського родовища суглинків Тернопільського району Тернопільської області, що виданий Державною службою геології та надр України

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

 

що видається Управління екології та природних ресурсів Тернопільської обласної державної адміністрації

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Управління екології та природних ресурсів Тернопільської обласної державної адміністрації , 46008, м. Тернопіль, вул. Шпитальна, 7, eco_ter@eco.te.gov.ua , (0352) 25-95-63, Козак Ольга Петрівна

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних